Wybierz skrócony lub pełny widok tej strony klikając przycisk poniżej.

Kliknij aby rozszerzyć

 


 

Planowanie i zakup mediów

MediaCom planuje i kupuje przestrzeń reklamową dla najpoważniejszych reklamodawców w Polsce.

Z wynikiem 13,4% plasujemy się na drugim miejscu pod względem udziałów w obrotach rynku reklamowego w kraju.

 

Jak planujemy

W planowaniu przestrzeni reklamowej specjalizujemy się od 15 lat. Naszą wiedzę, kompetencje i poziom usług potwierdza satysfakcja klientów i ich najwyższe oceny.

Planowanie skutecznej komunikacji marketingowej polega na takim zaprojektowaniu działań reklamowych, aby pożądany komunikat reklamowy został dostrzeżony i zrozumiany przez odbiorców. Dlatego ten proces zaczynamy właśnie od nich, od grupy docelowej. Ustalamy z klientem jej kształt, a następnie dogłębnie ją poznajemy przy użyciu różnorodnych metod i narzędzi. Należy do nich m. in. np. panel gospodarstw domowych, wtapianie się w środowisko konsumentów i etnografia wirtualna.

Po poznaniu zachowań, potrzeb i sposobów myślenia ludzi z grupy docelowej, wybieramy kanały komunikacji (radio, TV, internet, itd.) i formy reklamy (spot o rekomendowanej długości, reklama, advertorial czy sponsoring). Rekomendujemy intensywność i rozplanowanie w czasie komunikacji. W tym celu posługujemy się naszą wieloletnią ekspertyzą, popartą międzynarodowym doświadczeniem oraz wynikami wielu badań skuteczności przeprowadzonych dla naszych lokalnych klientów.

Dzięki temu możemy doradzać zarówno marketerom, którzy chcą budować poziom świadomości marki, jak i tym, którzy chcą zwiększyć ROMI (ang. Return On Media Investments).

Ustrukturyzowany standard planowania (Golden Standard Implementation Planning) oraz usługi ekonometryczne świadczone przez wyspecjalizowaną jednostkę (MediaCom Business Science) pomagają nam utrzymać niezmiennie wysoką efektywność planowania mediów.

Wraz ze zmieniającym się światem mediów i konsumentów staramy się wciąż rozwijać. Nasze warsztaty poświęcone tym zmianom pomagają nam szukać innowacyjnych rozwiązań. O najlepszych z nich można przeczytać TU.

Zapewniamy pełen zakres wsparcia strategicznego, wspierany przez nasz Dział Strategii, który działa w zakresie tworzenia i consultingu strategii marketingowej: od audytu marki dogłębnego zrozumienia konsumenta i  przez wizję strategii komunikacji aż po ocenę działań i strategii w nowych mediach.

Jak kupujemy

MediaCom korzysta ze wsparcia Group M, największej na polskim rynku grupy negocjacyjnej. Długoletnie doświadczenie, skutecznie wykorzystywana skala i profesjonalny zespół pozwalają nam oferować niezwykle konkurencyjne warunki finansowe naszym klientom. Stosowane przez nas taktyki zakupowe pomagają redukować te koszty. Dzięki budowanej przez lata ekspertyzie, opartej na badaniach własnych i klienta, możemy dbać w równym stopniu o najniższą cenę mediów, jak i o efektywność komunikatów.

Mamy międzynarodowy know-how, ludzi z pasją i przychylność partnerów mediowych.