MediaCom Interaction jest agencją interaktywną i specjalizuje się w zintegrowanym marketingu z zakresu mediów cyfrowych.

MediaCom Interaction

Najważniejsze jest dla nas zadowolenie klienta, konkurencyjność finansowa i innowacyjność polecanych rozwiązań. Opierając pracę na tych trzech podstawach, od wielu lat dostarczamy naszym klientom skutecznych i innowacyjnych strategii komunikacyjnych w mediach interaktywnych.

Współpracujemy z działem planowania, działami badawczymi i spółkami należącymi do WPP. Mamy zespół składający się z ponad 30 specjalistów, dbających o codzienne relacje z klientami i o wyszukiwanie dla nich najskuteczniejszych rozwiązań.

Staramy się zawsze tworzyć innowacyjne rozwiązania oraz generować wartość dodaną, aby w ten sposób pomóc osiągnąć markom naszych klientów przewagę nad konkurencją.

Często wraz z naszymi klientami jesteśmy pionierami na rynku. Tylko w ostatnim czasie udało nam się wdrożyć:

 

pierwszą platformę DSP (Demand Side Platform) na polskim rynku, która umożliwia emitowanie reklam do precyzyjnie zdefiniowanych grup celowych - Targ.Ad,

innowacyjny system planowania i zakupu reklam video w internecie i w urządzeniach mobilnych w sposób zbliżony do TV (tak zwane eGRP).

 

Jesteśmy częścią największej globalnej sieci specjalistów ds. mediów cyfrowych (według firmy badawczej RECMA), a dzięki oferowaniu pełnego spektrum produktów należymy do liderów polskiego rynku reklamy interaktywnej.

Co oferujemy i co nas wyróżnia

  • Strategie interaktywne zintegrowane ze strategiami komunikacji offline,
  • Planowanie i zakup mediów w internecie i mobile'u wraz ze szczegółowym śledzeniem i optymalizacją tych działań,
  • Generowanie insightów na temat roli mediów interaktywnych w życiu konsumentów i badanie ich zachowań w nowych mediach (m. in.  za pomocą monitoringu mediów społecznościowych),
  • Tworzenie kampanii wykorzystujących potencjał mediów społecznościowych. Prowadzimy dwa czołowe Like Page w kategorii FMCG - M&M's oraz profil Małego Głoda,
  • Marketing w wyszukiwarkach, zarówno paid search jak i SEO,
  • Wdrażanie kampanii zintegrowanego marketingu mobilnego oraz aplikacji mobilnych (autorska metodologia badawcza),
  • Kampanie performance'owe nastawione na maksymalizację konwersji- wykorzystujemy do tego unikatowe narzędzie oraz ekspertów z agencji Quisma należącej do GroupM.
  • Za innowacyjność oraz bardzo wysokie wyniki przeprowadzonych przez nas kampanii byliśmy wielokrotnie wyróżniani m.in. nagrodami Effie, Media Trendy czy IAB Mixx Awards.