Wybierz skrócony lub pełny widok tej strony klikając przycisk poniżej.

Kliknij aby rozszerzyć

 


 

 




MediaCom - The Content & Connections Agency

MediaCom jest członkiem WPP, jednego z najsilniejszych holdingów, który świadczy usługi reklamowe, zarządzania inwestycjami mediowymi, doradztwa, public relations i public affairs na całym świecie. Jest także częścią GroupM - operacyjnego ramienia WPP i największej grupy negocjacyjnej w Polsce. Jej udziały w polskim rynku mediowym wynoszą 34%.

 

MediaCom działa na rzecz swoich klientów, wykorzystując system komunikacji ich marek we wszystkich kanałach w celu zwiększenia ich wyników biznesowych. MediaCom odpowiada za budowanie komunikacji marketingowej i zakup przestrzeni reklamowych rozwijając i optymalizując content - definiowany jako każda forma komunikacji klienta. Dzięki przynależności do największego marketingowego holdingu na świecie korzysta ze sprawdzonych, profesjonalnych narzędzi i niezwykle bogatego doświadczenia specjalistów w swojej sieci. Tworząc strategie i plany komunikacji opiera się na dogłębnym zrozumieniu potrzeb klienta i zachowań konsumenta.

Obecnie do swoich kompetencji zaliczamy reklamę, sponsoring, kampanie internetowe i społecznościowe, direct response, ofertę celebrycką, a także marketing szeptany. Obok głównej specjalizacji, czyli planowania i zakupu mediów (telewizja, prasa, outdoor, internet), wciąż rozwijamy nowe usługi. W skład jednostek specjalnych MediaComu wchodzi dział MediaCom Business Science - dział analiz statystycznych, MediaCom Store - dział shopper-marketingu, MediaCom Beyond Advertising - dział zajmujący się zarządzaniem contentem i MediaCom Response - dział specjalizujący się w performance marektingu.