Wybierz skrócony lub pełny widok tej strony klikając przycisk poniżej.

Kliknij aby rozszerzyć
poniedziałek, 29-08-16

MBS nagrodzony w konkursie The Marketing Week Awards 

Dział badawczy MediaCom Warszawa zdobył główną nagrodę w brytyjskim konkursie The Marketing Week Awards w kategorii Insight Innovation. 


MBS full   Podczas tegorocznej edycji The Marketing Week Awards team MediaComu został nagrodzony za projekt badawczy Proposition Optimiser zrealizowany dla Skody (VW Group) na rynku brytyjskim. Wyróżnienie wręczono w kategorii Insight Innovation. W uzasadnieniu przyznania nagrody jury podkreśliło, że zastosowane narzędzie pokazuje, że inwestując niewielki budżet można opracować istotny materiał badawczy. 


Projekt Proposition Optimiser dla Skody jest wspólnym przedsięwzięciem warszawskiego MediaCom Business Science i londyńskiego oddziału MediaComu. Polski zespół odpowiedzialny był za cały aspekt przygotowania narzędzia i analizę danych.

Proposition Optimiser pozwala przebadać różne czynniki, które wpływają na podejmowanie decyzji zakupowej konsumentów. Mogą to być np. elementy samego produktu, sposobu jego używania, czy komunikacji z konsumentami. Dzięki Proposition Optimiser można przebadać np., jakie elementy opakowania decydują o zakupie produktu oraz jakie oferty marketingowe przyciągają konsumentów.

Nad projektem badania w Polsce pracował zespół pod kierunkiem Tomasza Romaniuka, research managera w MediaCom Warszawa  . Nagrodzone badanie realizowane było przez kilka miesięcy i obejmowało kilka etapów. Podstawą analiz były badania ankietowe na próbie 4000 respondentów z zastosowaniem techniki conjoint.