Wybierz skrócony lub pełny widok tej strony klikając przycisk poniżej.

Kliknij aby rozszerzyć
środa, 26-10-16

Grand Prix Effie dla MediaComu i Play'a
Kampania "Wszyscy przechodzą do Play" zdobyła Grand Prix konkursu Effie Awards 2016.

Podczas tegorocznej edycji konkursu Effie MediaCom Warszawa zdobył siedem statuetek: jedną złotą, cztery srebrne i dwie brązowe.

Jednocześnie dom mediowy, razem z agencjami Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej, CPC, został wyróżniony Grand Prix za kampanię "Wszyscy przechodzą do Play"


Effie 2016 Aga


(foto. SAR) 

W tym roku statuetki Effie przyznano MediaComowi za kampanie:

 

•        Grand Prix/złoto dla "Wszyscy przechodzą do Play" (kategoria long term marketing excellence)

•        srebrne statuetki dla:  #Fantaselfie (kategoria brand experience), "Przygarnij mnie" (kategoria branded content), #DajCalusa (kategoria branded content) i "Acti - zimowy sensor ciepła dla dzieci" (dla marki Actimel, kategoria technology & innovation)

•        brązowe statuetki dla: "Kochaj swoje nogi" (dla marki Gillette Venus, kategoria uroda i pielęgnacja), Zacznij dzień od szklanki wody (dla marki Żywiec Zdrój, kategoria napoje).

 

 

W rankingu punktowym konkursu Effie MediaCom uplasował się na drugiej pozycji. Łącznie agencja uzyskała w konkursie  12 nominacji. Do tej pory MediaCom Warszawa zdobył 47 nagród Effie.