Wybierz skrócony lub pełny widok tej strony klikając przycisk poniżej.

Kliknij aby rozszerzyć
piątek, 27-11-15

Grand Prix Kreatury dla MediaCom

Jury XIX edycji konkursu Kreatura przyznało Grand Prix za projekt "Sprite - Prawda jest taka". MediaCom zdobył także dwie Kreatury. Wszystkie nagrodzone kampanie zostały przygotowane dla The Coca-Cola Poland.

 

W uzasadnieniu przyznania Grand Prix napisano: "Kampania, której przyznaliśmy w tym roku grand prix Kreatury, świeci jasnym blaskiem. Sięga po tematy, których marki najczęściej się boją. Korzysta z formy dalekiej od tradycyjnej reklamy. Przekaz jest tak autentyczny, że po pierwszym zetknięciu z treściami kampanii zastanawialiśmy się - czy to nie pomyłka? To rzeczywiście wspiera komercyjna marka? I to ta marka? Ta kampania zasłużyła na grand prix, bo przełamuje schematy komunikacji marketingowej. Zarówno w formie, jak i treści pokazuje zupełnie nową jakość. Jest autentyczna do bólu i zarazem przewrotna w kontekście marki, która za nią stanęła. Wyznacza kierunek dla marek, które naprawdę chcą dotknąć prawdy o społeczeństwie" - mówi Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny Gong, przewodniczący jury.

Projekt "Sprite-Prawda jest taka" zdobył także Kreaturę w kategorii film. Drugą statuetkę wręczono za kampanię "30 proc. ma znaczenie" (kategoria outdoor/indoor) dla marki Kropla Beskidu.

Do konkursu Kreatura zakwalifikowały się także dwa inne projekty autorstwa MediaCom Warszawa. Wszystkie zostały przygotowane na zlecenie koncernu Coca-Cola. Są to: "Murale celebrują powstania butelki Coca-Cola" (kategoria: outdoor/indoor/OOH) oraz "30 proc. Ma znaczenie" (kategoria: open).

kreatura